- Jul 26, 2019
İlk Geri Dönüşümlü Madalyalar TOKYO 2020'de
2020’de Tokyo’da düzenlenecek olan 2020 Yaz Olimpiyatları ve Paralimpik Oyunları’nda takılacak olan madalyaların hangi malzemeden...
162
- Jul 26, 2019
Dünya, Gigya mı Olacak?
Bazen bazı sözcükler birden popülerleşir ve ilgili olmasa da tüm alanlarda kendine yer bulur. Geçmişten bugüne imaj, pazarlama, ekonomi,...
145
- Jul 26, 2019
ZARA’nın Yeni Logosunu Bir Robot mu Yaptı?
GAP giyim markası geçtiğimiz dönem logosunu yenilemiş ve ilk olarak internette sayfasında yayınlamıştı. GAP müşterileri bu logonun GAP’i...
408
- Jul 26, 2019
İşte "o" Marka Değerindir
Bir arkadaşım var. Bu yazdıklarımı o da okuyacak. Yazacağımı söylemiştim. Uzun yıllar lojistik sektöründe niş bir alanda hizmet veren...
242
- Jul 26, 2019
Mülkiyetsizlik, Mutluluk mu?
'70'li yıllar halkın paylaşım anıları açısından efsane bir dönemdir. Bu dönemin büyük halk kitlesine baktığımızda temel yaşam...
84
- Jul 26, 2019
Demir Bir Köprü mü, bir haftada ölen lâle mi yoksa İstanbul'la aynı yaştaki Kız Kulesi mi?
İstanbul'un tarihiyle eş olan Kız Kulesi dururken, çelik halatlardan oluşan, hiçbir mimari değeri olmayan, dünyanın en çirkin...
44
- Jan 15, 2019
Pazarlamasyon'un Hazırladığı Social Influencer 30 List Yayınlandı
1 Nevzat Aydın CEO, Yemeksepeti Nevzat Aydın, yemeksepeti.com projesini hayata geçirmek için 2000 yılında Türkiye’ye dönmüş, Ocak 2001’de...
571
- Dec 25, 2018
Trend Nedir?
Trend, belirli bir dönemde, yoğun şekilde tercih edilen ya da terk edilen bir durumun zaman içindeki yönelimini ortaya koyan toplam süreç...
2,772
- Nov 28, 2018
Deneyim... Ama Hangi Deneyim?
MARKA DENEYİMİ = KULLANICI DENEYİMİ + MÜŞTERİ DENEYİMİ Deneyim kavramının doğru anlaşılması önemli. Deneyim tasarımcıları, iletişim...
635
- Nov 17, 2018
Marka Danışmanı Nedir, Ne Yapar, Nasıl Seçilir?
Yıllardır farklı yayınlarda, toplantılarda, sosyal medyada, derslerde ve pek çok konferans, zirve türü etkinliklerde marka nedir, marka...
902
- May 1, 2018
Kriz dönemlerinde markalar büyüyebilir mi? Bir öneri...
Kriz dönemleri, bu dönemi doğru değerlendiren kurumların ve markaların her açıdan kendilerini yenileme, düzeltme ve geliştirme dönemleri...
158
- May 1, 2018
Kısa Bir Not: Logo Sorunumuz
Logo, kurumsal kimliğin en önemli temsilcisidir. "Temsilci" dememin nedeni, kurumsal kimliğin görsel ve ifadesel iki ana alanında yer...
546