
- Aug 31, 2016
Oturum Türleri nelerdir?
#markaelçisi #planbdiscovery #startup #İllüstrasyon #markadeneyimi #pazarlamadakuşaklar #sürdürülebilirlik #markadanışmanı #brandmap #brandangel #bülentfidan #müşterideneyimyolculuğuharitası #markatasarımı #brandsuiteistanbul #MarkaDanışmanlığı #Marketing #cocacola #Akademik #Marka #MarkaYönetimi #markasözlüğü #Reklam #marka #Jenerikmarka #Pazarlama #emtiamalürünhizmet #İletişim
74

- Aug 24, 2016
VISUAL MERCHANDISING NEDİR? / Shopper Marketingten öncesi...
VISUAL MERCHANDISING / GÖRSEL DÜZENLEME Ne yazık ki, konu görsellik olunca toplumun her kesiminden konuya ilişkin, yetkin olsun olmasın, söyleyecek sözü olanların sayısı inanılmaz fazlalaşır. Başlık olarak yazdığım “görsel düzenleme” konusu da öyle bir konudur. Mağaza sahibi, marka yöneticisi, iç mimar, ürün yöneticisi, üretim sorumluları, marangozlar, ışıkçı, kumaşçı, moda tasarımcısı, reklamcı, halkla ilişkilerci, doğrudan pazarlamacı, muhasebeci, standçı, mağazada temizlik
5,076

- Aug 7, 2016
Tez, hipotez, Teori, Kavram ve diğerleri Nedir?
#markaelçisi #planbdiscovery #startup #İllüstrasyon #markadeneyimi #pazarlamadakuşaklar #sürdürülebilirlik #markadanışmanı #brandmap #brandangel #bülentfidan #müşterideneyimyolculuğuharitası #markatasarımı #brandsuiteistanbul #MarkaDanışmanlığı #Marketing #cocacola #Akademik #Marka #MarkaYönetimi #markasözlüğü #Reklam #marka #Jenerikmarka #Pazarlama #emtiamalürünhizmet #İletişim
252

- Aug 6, 2016
İyi Bir Pazarlama İletişimi Çalışmasında...
#startup #planbdiscovery #markaelçisi #İllüstrasyon #markadeneyimi #pazarlamadakuşaklar #sürdürülebilirlik #Jenerikmarka #marka #Pazarlama #Marketing #markadanışmanı #brandmap #brandangel #bülentfidan #müşterideneyimyolculuğuharitası #markatasarımı #brandsuiteistanbul #MarkaDanışmanlığı #emtiamalürünhizmet #İletişim #markasözlüğü #Reklam #Marka #MarkaYönetimi #cocacola #Akademik
60

- Aug 6, 2016
Marka Sadakati Nedir?
#markaelçisi #planbdiscovery #startup #İllüstrasyon #markadeneyimi #pazarlamadakuşaklar #sürdürülebilirlik #marka #Jenerikmarka #Pazarlama #Marketing #markadanışmanı #brandmap #brandangel #bülentfidan #müşterideneyimyolculuğuharitası #markatasarımı #brandsuiteistanbul #MarkaDanışmanlığı #emtiamalürünhizmet #İletişim #markasözlüğü #Reklam #Marka #MarkaYönetimi #cocacola #Akademik
79

- Aug 6, 2016
Marka Kimliği Nedir?
#markaelçisi #planbdiscovery #startup #İllüstrasyon #markadeneyimi #pazarlamadakuşaklar #sürdürülebilirlik #marka #Jenerikmarka #Pazarlama #Marketing #markadanışmanı #brandmap #brandangel #bülentfidan #müşterideneyimyolculuğuharitası #markatasarımı #brandsuiteistanbul #MarkaDanışmanlığı #emtiamalürünhizmet #İletişim #markasözlüğü #Reklam #Marka #MarkaYönetimi #cocacola #Akademik
276

- Aug 6, 2016
Mentor Nedir?
#markaelçisi #planbdiscovery #startup #İllüstrasyon #markadeneyimi #pazarlamadakuşaklar #sürdürülebilirlik #marka #Jenerikmarka #Pazarlama #Marketing #markadanışmanı #brandmap #brandangel #bülentfidan #müşterideneyimyolculuğuharitası #markatasarımı #brandsuiteistanbul #MarkaDanışmanlığı #emtiamalürünhizmet #İletişim #markasözlüğü #Reklam #Marka #MarkaYönetimi #cocacola #Akademik
59

- Aug 6, 2016
Marka Mimarisi Nedir?
#markaelçisi #planbdiscovery #startup #İllüstrasyon #markadeneyimi #pazarlamadakuşaklar #sürdürülebilirlik #marka #Jenerikmarka #Pazarlama #Marketing #markadanışmanı #brandmap #brandangel #bülentfidan #müşterideneyimyolculuğuharitası #markatasarımı #brandsuiteistanbul #MarkaDanışmanlığı #emtiamalürünhizmet #İletişim #markasözlüğü #Reklam #Marka #MarkaYönetimi #cocacola #Akademik
577

- Aug 1, 2016
Markanızı Sağlıklı Besliyor musunuz?
Her zaman söylediğimiz gibi marka kavramı elle tutulur bir kavram değil. Soyut bir kavram. Ürünün fiziksel yapısından ayrı bir şekilde tüketici zihninde yerini alır. Soyut kavram olarak beslenme dediğimde bazılarının “madem soyut o zaman fiziksel olmayan bir şeyi nasıl besleriz” dediğini duyar gibiyim. Ama unutmamak gerekir ki soyut olan her şey fikirler gibidir, farklı yollarla beslenmedikçe yok olurlar. Beslenme ile kastım ise markanın hayatına devam etmesi için nasıl bir ş
104

- Jul 29, 2016
Pazarlama Tarihinde Kuşaklar: Sessiz Kuşaktan Alfa Kuşağına...
YUCCIE’LER GELİYOR! HAZIR MISINIZ? Pazarlama tarihi kuşaklarla ilerliyor. Pazarlama sürecinde yöneticiler kararlarının çoğunu bu kuşakları inceleyerek veriyorlar. Kuşakların yanında bir de bu kuşakların içinde doğan akımlar var. (YAZARIN ARA NOTU: Bu makale, ilk olarak 2015 yılında yayınlanmıştır. 2015 dönemi kuşakları içine bir de akım olarak Yuccie'ler dahil oldu. Makalenin asıl konusu Yuccie olup, öncesi ve sonrasını da en detaylı işleyen makale olarak hala güncelliğini sü
1,307